Учнівські проекти.

Учнівський  Проект: "Найвідоміші об'єкти Південної Америки, віднесені до світової спадщини ЮНЕСКО"

Керівники проекту та автори ідеї: вчитель географії  Першотравенської ЗОШ №5.
   Понежа Микола Миколайович. Навчальний предмет: географія.Тип проекту: Інформаційно-дослідницький, робота   групова. Виконавці: учні 7А класу Першотравенської ЗОШ № 5.За часом  виконання: короткостроковий: 2 тижні.
Мета та завдання проекту:

  •  поглиблення   знаннь з географії материків і океанів
  • формування інформаційної грамотності за допомогою  оформлення  візуальних продуктів за  результатами дослідження   та розміщення їх в мережі інтернет;
  • Виховання  вміння  творчої  співпраці   в групах  на відстані за допомогою соціальної мережі Вконтакті;
  • розвивати   навики самооцінювання, рефлексії  та вміння   давати реальну оцінку  своїй   роботі та своїх товаришів,  згідно визначених критеріїв.
  • ознайомити учнів з надбанням світової спадщини ЮНЕСКО.
  • вчитися знаходити цікаву інформацію в мережі Інтернет та 
    •              відбирати її  за різними ознаками;
  •  розвивати  вміння презентувати свою творчість виступаючи 

Аннотація:  Соціальні мережі сьогодні це місце для спілкування. Учні загальноосвітніх  шкіл, зокрема, старші  школярі проводять там дуже багато часу. Але будь яке спілкування можна  зробити корисним і для процесу  навчання.  Це і було головне виховне завдання цього проекту.    Підготовка кожної творчої роботи пройшла ряд етапів:І етап: Учні, за попередньою домовленістю  отримали тему проекту та перелік завдання 
ІІ етап: формування груп для роботи за бажанням. Учні просто залишали свою згоду біля вибраної теми. Бажаною  умовою була участь в робочій групі як учнів  ІІІ етап:  знайомство з критеріями та безпосередньо робота в малих групах і оформлення готових продуктів.  Консультації   вчителя.IV етап:  розміщення в мережі готових продуктів та знайомство з ними інших учасників проекту.V етап : обговорення результатів на заключному уроці теми, оцінювання робіт та надання коментарів і відгуків однокласників.Всього було запропоновано   4 теми. В результаті ми отримали такі готові продукти.

Довідкова інформація.

Організа́ція Об'є́днаних На́цій з пита́нь осві́ти, нау́ки і культу́ри, скорочено ЮНЕСКО (англ. United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization, UNESCO) — міжнародна організація, спеціалізована установа Організації Об'єднаних Націй, яка при співпраці своїх членів-держав у галузі освіти, науки, культури сприяє ліквідації неписьменності, підготовці національних кадрів, розвитку національної культури, охороні пам'яток культури тощо.На початок 2013 рік кількість країн-учасниць становила 195. На 2011 вона охоплювала 193 країн-держав; консультативний статус при ній мають неурядові організації (приблизно 250). Головний осередок ЮНЕСКО знаходиться в Парижі. ЮНЕСКО має видавництво Office des Presses de l'Unesco (різними мовами), в якому з'являються 26 періодичних видань, серед них «Кур'єр ЮНЕСКО» (35 мовами), «Культури», «Музеум», «Перспективи освіти» та ін. Україна є членом ЮНЕСКО від 1954

Список об'єктів Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО

.

Аргентина[ред.]

  • Національний парк Лос-Гласьярес
  • Єзуїтські місії регіону Ґуарані
  • Національний парк Іґуасу
  • Куева-де-лас-Манос
  • Півострів Вальдес
  • Національні парки Ісчіґуаласто і Талампая
  • Єзуїтський квартал і місії Кордови
  • Кебрада-де-Умауака

Болівія[ред.]

  • Місто Потосі
  • Єзуїтські місії провінції Чікітос
  • Історичний центр Сукре
  • Форт Самайпата
  • Національний парк Ноель Кемпф Меркадо
  • Тіванаку: центр культури Тіванаку

Бразилія[ред.]

  • Історичне місто Ору-Прету
  • Історичний центр міста Олінда
  • Єзуїтські місії регіону Ґуарані
  • Історичний центр міста Салвадор
  • Святилище Ісуса Конгоньяського
  • Національний парк Іґуасу
  • Бразиліа
  • Національний парк Серра-да-Капівара
  • Історичний центр міста Сан-Луїс
  • Південно-східні заповідники атлантичного лісу
  • Прибережні заповідники атлантичного лісу
  • Історичний центр міста Діамантина
  • Комплекс заповідників центральної Амазонії (Жау та 3 інших)
  • Заповідники Пантанала
  • Острови Фернанду-ді-Норонья і Атол-дас-Рокас
  • Національні парки серрадо (Шапада-дос-Веадейрус і Емас)
  • Історичний центр міста Гояс

Венесуела[ред.]

  • Місто Коро і його порт
  • Національний парк Канайма
  • Університетське містечко в Каракасі

Еквадор[ред.]

  • Галапагоські острови
  • Місто Кіто
  • Національний парк Санґай
  • Історичний центр міста Куенка

Колумбія[ред.]

  • Форт, фортеця і пам'ятники Картахени
  • Національний парк Лос-Катіос
  • Історичний центр міста Санта-Крус-де-Момпос
  • Національний археологічний парк Тьєррадентро
  • Археологічний парк Сан-Аґустін
  • Резерв флори і фауни Мальпело

Парагвай[ред.]

  • Єзуїтські місії Ла-Сантісіма-Трінідад і Хесус-де-Таваранґуе

Перу[ред.]

  • Місто Куско
  • Історичне святилище Мачу-Пікчу
  • Археологічна ділянка Чавін
  • Національний парк Уаскаран
  • Археологічна ділянка Чан-Чан
  • Національний парк Ману
  • Історичний центр міста Ліма
  • Національний парк Ріо-Абісео
  • Лінії і геогліфи Наски і Пампас-де-Хумана
  • Історичний центр міста Арекіпа культурний
  • Священне місто Караль-Супе

Уругвай[ред.]

  • Історичний квартал міста Колонія-дель-Сакраменто

Чилі[ред.]

  • Національний парк Рапа-Нуї
  • Церкви острова Чилое
  • Історичний квартал портового міста Вальпараїсо
  • Селітряні заводи Гумберстоун і Санта-Лаура
  • Гірняцьке місто Сьюел

  • Карти до проекту

1. Віртуальна подорож по р. Амазонка тут
2. Маршрут до водоспада Ігуасу тут
3. Мачу Пікчу місто інків тут
4.Галопагоські острови тут

    Завдання до проекту

1.Готуємо рекламу до вибраних об'єктів ЮНЕСКО на материку Південна Америка.
1. Наносимо на карту і підписуємо об'єкти Юнеско тут
2. А тепер  перевіримо наші знання про материк у формі вікторина  тут

Немає коментарів:

Дописати коментар